Business Class a logisztikában

Hogyan lett többszörös Brands-díjas a mikrovállalkozásként induló logisztikai cég?

Az idén alapításának 30. évfordulóját ünnepli a K&V Nemzetközi Fuvarozó Kft. raktárkapacitás bővítéssel, az évről évre megvalósított céltudatos fejlesztéseknek köszönhetően három évtizede jelentős piaci szereplő a nemzetközi fuvarozás és szállítmányozás világában, partnerei számára immáron komplex logisztikai szolgáltatásokat kínáló módon.

Növekedés és színvonal

Az 1989-ben egy mátrai kisfaluban, Markaz településen családi tulajdonú mikrovállalkozásként megalakult fuvarozó cég az utóbbi évtizedben gyöngyösi székhelyű komplex logisztikai szolgáltatóvá fejlődött. A prioritásként kezelt és folyamatosan megvalósított gépjárműpark-bővítésnek és -fejlesztésnek köszönhetően mára a legmagasabb környezetvédelmi előírásoknak megfelelő EURO6-os kategóriába sorolt, GPS-alapú flottakövetőrendszerrel felszerelt gépjárműparkkal rendelkezik, normál és speciális igényű szállítmányok célba juttatását, komplett és gyűjtőszállítmányozást, rendszeres és eseti megbízásokat egyaránt vállalva. Szállítmányozói tevékenységét a legszigorúbb minőségirányítási rendszerek működtetése mentén, szakértő alkalmazotti stáb segítségével, modern technológiai és szervizháttér-bázissal, magas szolgáltatási színvonalon, környezetbarát és költséghatékony módon, 24 órás elérhetőség mellett biztosítja.

21. századi szolgáltatás új profilokkal

A 2011-ben bekövetkező telephelyváltás a minőségi előrelépés és profilbővülés lehetőségét teremtette meg a K&V Kft. számára, új üzletágakat és beruházásokat indítva útjára. Teljesen új tevékenységként nyitotta meg szolgáltatási palettáján a személyszállítást, amely az elmúlt esztendőkben regionális szolgáltatássá nőtte ki magát. Az elmúlt időszak legelőremutatóbb és leghangsúlyosabb beruházása a logisztikai szolgáltatás kiépítése és továbbfejlesztése volt. Az M3-as autópálya közvetlen szomszédságában, optimális földrajzi elhelyezkedéssel, stratégiai jelentőségű helyszínen 2013-ban felépített 3000 m2 alapterületű, 5500 raklap tárolására alkalmas, szűkfolyosós állványrendszerű komplex bázis egy olyan precíziós rendszerként került kialakításra, amely biztonságos volta, idő- és költséghatékonysága révén a vevők érdekeit a legmesszebb menőkig szem előtt tartja. Nemcsak bértárolást és raktározást végez, hanem jelentős hozzáadott értékeket képvisel, a finishing-tevékenységek (komissiózás, átcsomagolás, átcímkézés) révén a teljes logisztikai folyamatot egy vállalaton belül tartva, mindezt temperált környezetben, felhőalapú szoftverrel, innovatív technológiai megoldásokkal megtámogatva. A 2014-es esztendőben üzembe helyezett szolgáltatást az idei évben jelentős léptékű további bővülés követi, a raktárközpont másfélszeres, részben EU-s támogatással megvalósuló kapacitásnövekedése révén. Ez utóbbi beruházást alapos megrendelői egyeztetések és igényfelmérések előzték meg. A megnyíló új bázis a szűkfolyosós rendszer mellett karos állványokkal egészült ki, hosszú rakatok és szálanyagok, továbbá hűtést igénylő termékek tárolására is alkalmassá válik, a folyamatosan bővülő partnerhálózat teljes körű megelégedettségét szolgálva. Mindezeknek köszönhetően a K&V Kft. 21. századi szintű logisztikai szolgáltatóvá lépett elő. Legfontosabb törekvését és küldetését szimbolizálja új szlogenje is: „Business Class a logisztikában”.

Díjazott jelen, bíztató jövő

A gazdasági mutatóit tekintve régiójában az élmezőnybe tartozó cég a közelmúltban többek között olyan elismerésekben részesült, mint a felelős és fenntartható vállalatért kategóriában elnyert Magyar Üzleti Felelősség Díj, az ügyvezető tulajdonos pedig nemrégiben vehette át az MLSZKSZ által alapított Logisztikai Érdemrendet a logisztikai szakma érdekében végzett kiemelkedő munkájának köszönhetően. Emellett kétszeres Superbrands és háromszoros MagyarBrands-díjtulajdonos.

A vállalkozás az 1989-es cégalapítás óta dinamikus növekedési stratégiát követve, a minőség folyamatos garantálása mellett biztosítja szolgáltatásait, hosszú távú, stabil üzleti kapcsolatokban gondolkodva, a partnerségi együttműködés, az etikus és transzparens üzleti magatartás, valamint a kontrolling-szemlélet jegyében. A 100%-ban magántulajdonú cég családi karakterét két felnőtt fiúgyermek révén őrizheti tovább, akik logisztikai szakértelmükkel már most eredményesen képviselik és támogatják a vállalkozást, lehetőséget teremtve a stafétabot zökkenőmenetes átadására.

 

 

 

 

no