Ugrás a tartalomra

Sirha

 

Tíz év után is a Nagoyával folytatja a Hankook

Ez az innovatív, magas térfogat-kihasználással rendelkező rendszer megoldást kínál, magas szortimentű termékek tárolására.
Szerkesztőség
KözzétéveOctober 16, 2017
nohozzászólás

Folyamatosan színvonalas, megbízható, vonzó üzleti ajánlatai és speciális elvárásokat is kielégítő szolgáltatásai révén bő 10 éve a Nagoya Kft. végzi a Hankook anyagmozgatási feladatainak kiszolgálásárat. A gumiabroncsgyár évente 19 millió(!) darabos kibocsátással működik hazánkban, és folyamatosan bővíti, újítja TCM-flottáját a Nagoya partnerségével.

Kezdettől a Nagoyával

Már a 2006-ban felépült Hankook-gyár kivitelezésekor a Nagoya bérelt targoncái biztosították a hátteret az anyagmozgatási feladatokhoz. A 2007-ben meginduló gyártást szintén a Nagoya szolgálta ki 29 TCM-targoncával és 20 vontatóval, majd 2011-től további 21 targoncával gyarapodott a flotta. Három évre rá még 52 TCM-gépet állított üzembe a Hankook. Így jelenleg a paletta a 2,5-3 tonna teherbírású elektromos, 2,5-3 és 5 tonna teherbírású dízel homlokvillás és vontató targoncákat sorakoztatja fel, amelyek naponta 90 kamionnyi, 1200 kilós súlyú alapanyagot mozgatnak meg.

Folyamatos üzemben a Nagoya TCM-jei

A Hankook 2016-ban is folytatta flotta-karbantartó beruházásait: a kezdeti 29 targonca ütemezett frissítése során 5 darab TCM FHB25-E1 típusú 2,5 tonnás és 5 darab TCM FHB30-E1 3 tonnás targoncát állítanak üzembe. Közben a régieket más üzemi területen használják tovább - adta hírül a gyár illetékese, Kiss Balázs. A frissen beszerzett, forgatóadapterrel felszerelt targoncákat a fém konténerekben érkező gumi alapanyag átrakodásához használják, s ezeket a Nagoya 2 akkumulátorral szállította le annak érdekében, hogy 24 órás műszakban üzemelhessenek. Közben, a Nagoya ajánlására, 13 targoncán tesztelik a UniCarriers saját fejlesztésű flottamenedzsment-rendszerét a költségek optimalizálása érdekében.

Ígéretes teszt, hasznos funkciók

Nagyon pozitívak az első tapasztalataink – közölte a Gépvilágban Kiss Balázs, hozzátéve: az egyéves próbaidőszakban tapasztalatai, főként a kihasználtsági mutatók és az anyagmozgatás során keletkezett károk alapján döntenek a rendszert bevezetéséről a teljes gépparkra vonatkozóan. A UniCarriers rendkívül rugalmasan használható (VOM; Vehicle and Operator Management) targoncaflotta-menedzsmentrendszere teljes rálátást biztosít az üzemelő gépparkra és a targoncakezelőre. Elérhetők az ütközésekre vonatkozó jelentések, biztosítható a zónák szerinti automatikus sebességkorlátozás kontrollja, a szervizelési és karbantartási ütemtervek nyilvántartása, és ezek előzetes jelzése is automatizált. A targonca fedélzeti eszközével (CRU) szabályozhatók a jogosultságok, gyűjthetők-tárolhatók a kezelőkre vonatkozó adatok.

Mindent megoldanak

A Hankooknál ma működő 159 gépet Nagoya kimagasló szervizszolgáltatással, dedikált csapattal tartja karban, és a jókora flotta gyors, költséghatékony szervizellátása érdekében 4 Nagoya-munkatárs dolgozik a gyári telephelyen. Helyben cserélik a gumiabroncsokat is, amihez a Nagoya egy présgépet telepített az üzem területére. – A Nagoya a felmerülő problémáinkat mindig rugalmasan kezelte, és az évek során nem volt olyan feladat, amelyet ne tudott volna megoldani, mind a költségelvárásaink, mind a speciális igényeink tekintetében. A Nagoya strapabíró TCM-targoncái a magas szintű szervizszolgáltatással jól bírják a gyárunkra jellemző fokozott igénybevételt – tette hozzá Kiss Balázs, a Hankook illetékese.

Kohout Zoltán

www.nagoya.hu

Véleményed van?

Korlátozott HTML

  • Engedélyezett HTML jelölők: <a href hreflang> <em> <strong> <cite> <blockquote cite> <code> <ul type> <ol start type> <li> <dl> <dt> <dd> <h2 id> <h3 id> <h4 id> <h5 id> <h6 id>
  • A sorokat és bekezdéseket a rendszer automatikusan felismeri.
  • A webcímek és e-mail címek automatikusan kattintható hivatkozásokká alakulnak.