IAA haszongépjármű kiállítás: a TIMOCOM bemutatta új stratégiai pozicionálását és márkaidentitását

 

Új IT-megoldások a szállítási lánc jobb láthatósága és összekapcsolása érdekében Európa vezető IT- és adatspecialistája a logisztika területén, a TIMOCOM a 2018-as IAA haszongépjármű-kiállításon, Hannoverben mutatta be teljesen átdolgozott márkaarculatát és IT-megoldásait, melyek jobb láthatóságot és összekapcsolást biztosítanak a szállítási lánc mentén.

A digitális transzformáció az új hétköznapok része. – A virtuális megoldások már régóta a szállítmányozás világának motorjává váltak – mondta a TIMOCOM vállalati szóvivője, Gunnar Gburek a mobilitási, szállítmányozási és logisztikai csúcskiállítás előzetesében. Az ajánlattételtől a szállítólevél létrehozásáig a logisztikai folyamatlánc számos lépése mára digitálissá vált. – Jelenleg a következő fejlődési lépéssel foglalkozunk, és lerakjuk a jövő logisztikai mindennapjainak mérföldköveit, amikor a digitális transzformáció már nem projekt lesz, hanem az új rutin – mondta Gburek. Jó két évtizede, hogy az erkrathi IT-cég szállítmánybörzéjének elindult; azóta a TIMOCOM egyre inkább a közúti szállítmányozás lebonyolításában és digitális irányításában tevékenykedő rendszerszolgáltatóvá vált. – Úttörők és útitársak lettünk azon cégek számára, amelyek a TIMOCOM-mal intelligens, egyszerű és biztonságos módon kívánják kihasználni a digitalizációban rejlő lehetőségeket – teszi hozzá Gburek. Az adat- és árumozgások új módokon történő összekapcsolása Napi 750 ezer nemzetközi raktér- és szállítmányajánlattal és több mint 100 ezer nyomon követhető teherautóval a TIMOCOM nem csak Európa legnagyobb szállítmánybörzéjéhez kínál hozzáférést, hanem az összekapcsolás minden előnyét is nyújtja egy egyedülálló logisztikai közösségben.

A cég logója és a cég teljes megjelenésének új dizájnja szintén Hannoverben került először bemutatásra a nyilvánosság előtt.

no