Transpack 2016 III. lapszám

Kedves Olvasóink!

Számos rendezvény áll előttünk, készülünk az Ipar Napjai szakkiállításra, a Nagyvállalatok Logisztikai Vezetőinek Nemzetközi konferenciájára, a Cs+P Csomagolástechnológus és papíros szakmai napra, valamint az EPAL Raklap Szimpóziumra is. Különböző szakterületek, más-más nézőponttal. Egy dologban viszont mindenképpen megegyeznek: a rendezvényeknek, a résztvevők munkájának a hátterében az értékesítés áll. És ha már az értékesítésnél tartunk, a munkánkon túl a hétköznapi életben is nap mint nap szembesülünk a reklámokkal, azok erejével (vagy épp erőtlenségével...). Ennek képi és szövegi világába szeretnénk ezúttal az Olvasókat bevezetni, hisz ahogy egyik cikkünkből látni is fogják: nagyot mondani nem nehéz, felcsapni a szótárat és kiválasztani a leghangzatosabb szavakat. Az igazi kihívás az, hogy ezeket a nagy állításokat igazolni és hitelesíteni kell: megmutatni, hogy tényleg 120%-kal hatékonyabb, tényleg gyorsabb, tényleg megoldja a problémákat, tényleg finomabb, tényleg tovább bírja a motor vagy az alapanyag. Pedig itt vérzik el a legtöbb cég.

És ha már a készülődéssel indítottam, nem hagyhatom szó nélkül azt a két rendezvényt, amire olvasóink többsége a napokban készül. Igen, a Csomagolási Világszövetség (World Packaging Organisation WPO) 2016. május 22-26. között Magyarországon tartja tavaszi ülésszakát, és a WorldStar gálát, tehát ez a dátum már 34 ország 350 csomagolóipari szakemberének van beírva a naptárjába. A rendezvény tiszteletére megjelenő angol nyelvű különkiadásunkban viszont nem csak a konferencia résztvevőit, hanem a hamarosan nyitó drupa kiállítás látogatóit is szeretnénk tájékoztatni a magyar csomagolóiparban rejlő lehetőségekről.

Addig is hasznos olvasást kívánok!

Sándor Ildikó

főszerkesztő

Lapszámban megjelent cikkek

A Pagát Gold tulajdonosának a cég megalapításától kezdve célja volt, hogy a céget a Magyarországon meghatározó targoncás vállalkozások közé emelje. Szirányi...