Transpack 2017 II. szám

Kedves olvasóink!

„Habár napjainkban mindent a virtuális tér felé igyekeznek terelni, azért vannak olyan dolgok, amelyeknél még továbbra is szükség van a fizikai jelenlétre. Hiszen az ételek íze, vagy az, hogy például egy szerszámot milyen érzés kézbe venni, kevésbé modellezhető számítógép segítségével. Ahhoz, hogy ezeket megtapasztalhassuk, szükség van a kiállításokra és vásárokra. A klasszikus értelemben vett kiállításokon és a vásárokon – az egyre dinamikusabban terjedő virtuális változatok ellenére – még mindig a személyes, üzleti kommunikációé a főszerep.” Egyik aktuális cikkünkből idéztem, de ezzel a felvezetéssel még csodát nem terveztem elárulni. A csodák ott kezdődnek, amikor egy innováció eléri célját és célközönségét. Azaz „bejön”. Nos, ilyen csodákban pedig bőven van részünk, hisz a szakma még csak épp feldolgozta a tavalyi drupát, már lassan újra a standokat építik Düsseldorfban, hisz interpack-lázban égünk. És hajlamosak vagyunk megfeledkezni közben a „többiekről”, mint pl. az esseni Metpack, a berlini Packaging Innovations vagy a Müncheni ICE. Az információ olykor házhoz is jön, a napokban nyitó PPDexpo a hazai szakmai közönséget fogja tájékoztatni és továbbinspirálni.

A személyes információ varázsa, és lássuk be: meggyőző ereje pótolhatatlan. Ugyanúgy, mint a sokat emlegetett nyomtatott információé. Most kivételesen nem az online és print média pro és kontra mezején kardoskodunk, hanem a hétköznapi életünkben a nyomtatott információk ereje mellett. Mert ugyan környezettudatos XXI. században élünk, de szeretjük érezni, lapozni, ÉRTENI. Erről is írtunk, és még sorolhatnánk.

Hasznos olvasást kívánok!

Sándor Ildikó

főszerkesztő

Lapszámban megjelent cikkek

Egy párhuzamos robot pontosan lokalizálja, szortírozza és adagolja a különböző 3D termékeket és csomagolásokat. Nagy mennyiségek és gyakran változó termékek...
Egyre nagyobb kihívásokkal találkoznak a csomagológyártó vállalatok: a teherbírás, a költséghatékonyság és az esztétika mellett már az új logisztikai elvárásoknak is meg kell felelni.
A közelmúltban zárult a kelet-közép-európai gyógyszeripar és biotechnológiai szektor szakértőinek és...
A teljes elosztóközponti tevékenység 43%-a a komissiózási idő, amelynek csak 15%-a fordítódik a tényleges árugyűjtésre, 85%-a nem komissiózó munka, hanem közlekedés gyalo
Napjainkban az e-kereskedelem szerepe egyre fontosabbá válik. A tendenciák azt mutatják, hogy a vásárlók szívesen vásárolnak...
Az éles és folyamatosan éleződő piaci versenyben minden gyártó, szállító, logisztikai cégnek érdeke a mind nagyobb hatékonyság. Gyorsabb, pontosabb árumozgatás...