Transpack 2017 IV. szám

Ahogy mondani szokás, "brit elemzők szerint" a csomagolásnak kettős szerepe van: védi azt, amit elad, és eladja azt, amit véd. Ez nem szorul magyarázatra, különösen egy szaklapban. A tartalom megvédése releváns (legalábbis a fogyasztók ezt jogosan feltételezik), az eladás ösztönzése, azaz a marketing funkciója azonban már sokkal kényesebb terület. Egyrészt a tudatos vásárló átlát a markáns reklámpropagandán, a márkahűségen túl keresi a beltartalmi adatokat is. Másrészt a gyártók többsége is keresi a tudatos vásárlót, aki képes ragaszkodni a minőséghez, és hát mondjuk ki: kevésbé árérzékeny. Ennyire viszont nem egyszerű a helyzet. Ahogy egyik riportunkból is kiderül, sok még az ötlettelen csomagolás, ahogy beszélgetőtársam fogalmazott: hiányzik a szakmai bátorság.

Lapszámban megjelent cikkek

Ma már szinte nélkülözhetetlen, hogy termékünket egyedivé, figyelemfelhívóvá tegyük vásárlóink...
Idén 11. alkalommal rendezték meg a Nagyvállalatok Logisztikai Vezetőinek Konferenciáját 2017. június 1-2-án Balatonfüreden, a Hotel Füredben, ahol a logisztika, a...
A nyári időszak mindenki számára a pihenést, a szabadságolások időszakát jelenti, az ember ilyenkor könnyebben lazít az egész évben szorosan fogott gyeplőn, talán...
Óriási jelentőséggel bír a tranzitidő rövidsége, a szerelvény Changsa-ból 16 nap alatt érkezett meg Budapestre. Ez legalább 10-15 nappal rövidebb szállítási idő...
A munkabiztonsági kockázatokra és azok hatékony megelőzésére hívta fel a figyelmet a 3M az idei munkavédelmi világnapon.A 3M számára kiemelt fontosságú a...