marketing

A sikeres marketing előfeltétele mindig a piac szegmentálása, a releváns célcsoportok meghatározása.
Igazodva napjaink változó logisztikai elvárásaihoz a logisztikai iparágban markáns igényként jelentkezik az infrastrukturális beruházások és fejlesztések fontossága.
A logisztikai cégek már 2017 végén emelték a kézbesítési árakat az online vásárlásoknál, és a tendencia azóta is folyamatos, amit a vásárlók is megéreznek majd
A hannoveri CeMAT vásáron bemutatkozott a Toyota Material Handling legújabb nagy teljesítményű, 6–8 tonnás Toyota Traigo80 modellje.
Az automatizálás és energetika területén vezető svéd-svájci ABB hazai leányvállalata, az ABB Kft. az idén negyedik alkalommal nyerte el a Business Superbrands díjat.
Elnök és társelnök személyéről döntött az új elnökség
„Te már tudod, hogy mit szeretnek a vevők”
Az egyesület legsikeresebb szakmai rendezvénye legalább egy évtizede a flexósok év eleji „össznépi” találkozója
A közelmúltban a hazai nyomdák felfedezték a dobozgyártásban rejlő fokozott igényeket. Fejlesztési terveiket ennek alapján tervezték és valósították meg.
Sikerült meghúzni a macska bajszát
Az ecodesign egy környezettudatos design, amely nagyon sok szempont figyelembevételével készül.
Kontinensünkön a címkeipar legnagyobb nemzetközi rendezvénye a Labelexpo Europe 2017 kiállítás, melyet Brüsszelben tartottak.
Több, mint poén: levegő a dobozban, semmi a gömbben, bikaürülék csomagban..
A Sirha Budapest csomagolóipari, sütő-, cukrász- és élelmiszeripari, szálloda- és vendéglátóipari, valamint gasztronómiai szakkiállítás 2018. február...
Február végén nyílik az italgyártási szakvásár
Az ipari technológiák fejlesztéseknek általánosságban több célja lehet, azonban valamennyi cél mögött közös motiváció a piaci előny megszerzése a konkurenciával szemben.
Kicsi helyi vállalkozás, vagy multinacionális óriás ? ha a gyártó vagy a kereskedő biztosra akar menni, akkor legjobb, ha megkérdezi a vásárlót:...
A posztmodern marketing leginkább abban különbözik modern elődjétől, hogy annál sokkal átgondoltabban és tudatosabban próbál hatni az érzelmekre.
Szerencsére a mai piaci értékítélet már döntően úgy minősíti a logisztikát és a marketinget, mint amelyek egyenrangúan és együttesen hatnak a termék piaci versenyképességére.
-Ezen a konferencián szerettük volna elfogadni mind az állandóságot, mind a változást a jelenben, és abban bízunk, hogy ezáltal valamennyien kicsit tisztábban látjuk majd a jövőt, mert ez az üzleti sikerek egyik alappillére