fbpx

Négy WorldStar-díj: az STI Group ismét nemzetközi viszonylatban bizonyított

Írta: Szerkesztőség - 2016 január 22.

A világ összes tájáról érkező, egyedülálló és eredeti csomagolási megoldások versenyeznek egymással az évente megrendezésre kerülő WorldStar versenyen. Idén az STI Group pályázatai közül nem kevesebb, mint négy nyerte el a nemzetközi zsűri tetszését, s ezzel együtt a trófeákat is.

A díjak közül kettőt az STI Group által előállított kozmetikai dobozcsalád kapta. A FING’RS SensatioNail® kartonból készült csomagolás felületén alkalmazott, csillogó glitter UV lakk tökéletesen visszaadja a dobozban található körömlakk színét. Ez az apró részlet egyből felhívja a figyelmet a termékelőnyre, illetve a vásárlási élményt hozzáadott érzékszervi tapasztalással gazdagítja.

A másik kozmetikai megoldás: a Terra Naturi natúrkozmetikumok számára készült kartondobozcsalád, amely fiatalos forma- és színvilágával hozzájárul az igényes polckép kialakításához az üzletekben.

 

Gyógyszerdoboz hamisítás elleni védelmi megoldásokkal

A látható és láthatatlan védelmi megoldásokkal ellátott tökéletes gyógyszeres doboz a megfelelő megoldás a termékhamisítás elleni harcban. A dobozon alkalmazott technológiák (mikroírás, szerializáció, UV fény alatt látható festék, Void címke, stb.) alkalmazása biztosítékot jelent a gyógyszergyártóknak a termékhamisításból eredő jelentős gazdasági károk elkerülésére.

 

„Hűthető” kartonövek

A Terra Pannonia tálcás húskészítményeihez gyártott kartonövek kitűnően ellenállnak a húsok hűtése, tárolása során keletkezett hőmérséklet-ingadozásnak és az ezzel együtt járó páratartalom-változásnak. A kartonövek egységes kialakításának és letisztult dizájnjának köszönhetően a vásárlók könnyedén rátalálnak az általuk keresett marhahús-termékre a bevásárlóegység hűtőpultjainál.

 

A HUNGAROPACK után WorldStar

A WorldStar versenyre csakis olyan csomagolási megoldással lehetett nevezni, amely egy adott nemzeti versenyen (Magyarország esetében ez a verseny a HUNGAROPACK) már elismerésben részesült. Az STI Group termékei további 35 országból érkező 293 termékkel versenyeztek, hogy végül elnyerjék a négy díjat.