fbpx

Újabb fejlesztések a Ghibli Cégcsoportnál

Írta: Sándor Ildikó - 2019 augusztus 23.

Idén márciusban újabb raktári helyiséggel bővült a Ghibli Cégcsoport, így már több mint 30.000 négyzetméternyi terület áll az ügyfelek rendelkezésére.

A szerződött megbízók által adott forgalom növekedésének és az újonnan érkező partnerekkel kötött hosszú távú stratégiai szerződéskötéseknek köszönhetően szükségessé vált – a vállalat székhelyén lévő 15.000 m2-es beltéri raktáron és 6.500 m2 kültéri tároló területen felül – egy másik 4.500 m2-es galériával ellátott terület bérlése.

Ezt követte az év első felében az újabb 4.000 m2-es raktárbérlemény a Budapest Dock Szabadkikötő Logisztikai és Ipari Park területén.

A növekedés azonban nem ért véget, újabb nagyszabású beruházás vette kezdetét júliusban. A cégcsoport tagvállalata és a BUD Airport stratégiai megállapodást kötött egy új logisztikai raktárbázis igénybevételéről a BUD Cargo City területén. A 2020 év elejétől használatba kerülő terület főként a tengerentúli és légi áruk kezelésére lesz fenntartva, amely az árumennyiség növeléséhez is nagyban hozzájárul majd, hiszen hatékonyabb együttműködésre lesz lehetőség az iparágakban szereplő vállalatokkal.

A három raktárépületnek köszönhetően különböző típusú áruk tárolására biztosít lehetőséget a Ghibli. A klasszikus palettás tároláson kívül, a tömbös árukezelésre is nagyobb terület áll rendelkezésre. Így nem csak alap raktározási folyamatokban kapnak támogatást a partnerek, speciális címkézési, összeszerelési, és szoftvertelepítési feladatokban is segítségben részesülnek.

Folyamatos fejlesztések

A raktárbővítésen túl a vállalat kiemelt figyelmet fordít a folyamatos fejlesztésekre.

Az évek óta sikeresen működő GPS-es járműkövetés mellett, 2018-ban bevezetésre került a Ghibli GiTa applikáció, melynek segítségével díjmentesen, egyetlen kattintással nyomon követhető az áru útja.

Miért érdemes használni az alkalmazást?

  • Azonnal szállítólevél visszaforgatás: A sofőr a szállítólevelet a helyszínen lefotózza és feltölti az applikációba, amely így azonnal online elérthető és letölthető.
  • Online nyomon követhetőség: Látható, hogy pontosan mikor érkezett meg az autó, mennyi volt az állásidő és mikor hagyta el a lerakót.
  • Reklamációk azonnali kezelése: Eltérés, sérülés esetén a helyszínen kép és jegyzőkönyv is készíthető, ami szintén azonnal megjelenik az alkalmazás online felületén.

A fejlesztések itt nem értek vége, a vállalat folyamatosan törekszik a digitális korszerűsítésre.