Egyre többen választják a csomagpontos kiszállíttatást az e-kereskedelemben. A vásárlóknak azért előnyös a fi x pontra leszállított csomagátvétel, mert gyors, kényelmes és megbízható módja az online vásárlásnak, a kereskedőknek pedig lehetőségük van új vásárlói kört kialakítani – azokat, akik nap közben, futártól nem tudják átvenni a rendelt terméket. Vagyis a csomagpontos szállítás kisebb költséggel jár, ugyanakkor hatékonysága révén ösztönözheti a vásárlást. Persze, számos szempontot – súly- és értékhatár, lakhely stb. – ismernie, mérlegelnie kell a vásárlónak az előnyök érdekében. Ez utóbbi azért is fontos szempont, mert míg például a Magyar Posta logisztikai szolgáltatása bő 3 ezer ponton érhető el, addig nem állami kézbesítők inkább nagyvárosok bevásárlóközpontjaiban, újságosoknál, kávézókban és boltokban szolgálják ki a vásárlókat.
Népszerűbb a csomagpontos kiszállítás
Szerző: Rik Gabriella
Előző
Fokozott ütemben termel a Rondo Hullámkartongyártó Kft.Következő
A vírus mellett most ez fenyeget nagyonKapcsolódó hírek
-
Dinamikusan fejlődik a csomagküldő piac új szereplője
Hazánk legújabb csomagküldő szolgálata, a Sameday 200 ezer csomagot kézbesített a Black Friday ideje alatt.
-
Álomhatárt döntött az áruforgalom
Csúcsdöntő félévet zárt a repülőtér áruforgalom terén.
-
Lépni kell az egyre aggasztóbb sofőrhiány miatt
Egyre több brit benzinkúton komoly sorok kígyóznak a sofőrhiány miatt. Az átmeneti vízum oldhatja meg a káoszt.
-
Új targonca-gumiabroncs
Jobb teljesítmény, nagyobb teherbírás a Yokohama új targonca-gumiabroncsától.
-
Változások az e-kereskedelem uniós szabályozásában
Az e-kereskedelemben megszűnik az EU-n kívül érkező, 22 eurót meg nem haladó értékű áru áfamentessége.