Köztudott, hogy nemcsak a betűtípusok, az elrendezés harmóniája, hanem a színek is hatással vannak a vásárlói, megrendelői döntéseinkre. A digitális felületek megfelelő beállításával, kialakításával elérhető például, hogy az emberek számukra kedvezőbb döntéseket hozzanak. Kutatók például nemrég egy USA-ban végzett kísérlet révén azt tapasztalták, hogy az emberek egy – számukra kedvező – nyugdíj-megtakarítási programban is nagyobb készséggel vesznek részt, ha az ezt kínáló online felület szóbeli tartalmait és külalakját átalakítják. Például a semlegesebb „Nem akarok részt venni a programban” megfogalmazást „Nem akarok megtakarítani”-ra cserélték, illetve a színezést is variálták, akárcsak a tiltó- és engedélyező színeket változtató közlekedési lámpák.
Érted (is) manipulál
Szerző: Rik Gabriella
Előző
Drónok a koronavírus ellenKövetkező
Fontos fejlesztések EU-pénzzelKapcsolódó hírek
-
Az ABB a világ legkorszerűbb robotikai gyárát építi fel Sanghajban
A mérföldkőnek számító beruházás egyesíti a hálózatra kapcsolódó digitális technológiákat, amellyel a jövő legmodernebb, automatizált és rugalmas gyára jön létre.
-
Szeged élen a gyógyításban
A 3D-nyomtatás fejlődésével az egyénre szabható, integrált szövet-szerv-építés megoldásokkal szolgálnak a gyógyításban.
-
A környezet évszázadában
Csomagolástechnológia és -tervezés az újrahasznosítás korában
-
Csökkent az ötvenesek „tech-ellenállósága”
A COVID miatt az 55 év felettiek is nyitottak a webshopok felé, de így is ők az e-kereskedelem rejtett tartaléka.
-
Amikor a vevő csodát akar látni…
A Karsai Alba Kft. már évtizedek óta foglalkozik a pezsgőtabletták csomagolóanyagának gyártásával – ez pedig a nyomdázott cső és dugó.