fbpx

Új köntösbe öltözik a XIXO

Írta: Csomor Zsolt - 2021 május 07.

A XIXO megújult csomagolással várja a minőségi jegesteák kedvelőit. A XIXO Ice Tea termékcsalád tagjai valódi gyümölcstartalmat hangsúlyozó, megújult köntösben kerülnek a boltok polcaira. A XIXO ezzel a lépéssel megerősíti pozícióját a jegesteák piacán: nem a trendeket követve, hanem diktálva készül a nyári szezonra.

 

Újabb mérföldkőhöz érkezett a XIXO

A NielsenIQ piackutató 2021. január-március adatai alapján a teljes hazai kiskereskedelemben – beleértve a dohányboltokat és a benzinkutakat is – az értékesített darabszám alapján a XIXO az élen áll. A XIXO jegesteák sikerének titka a rengeteg ízvariáns mellett az elérhető ár és a minőségi összetevők. A 2013 óta létező magyar márka újabb mérföldkőhöz érkezett, hiszen megújult csomagolással tűnik fel a piacon – olvasható a Hell Energy Magyarország Kft. közleményében.

 

xixo jegestea megújult csomagolás
Természetességet és frissességet sugároz az új csomagolás (Kép forrása: XIXO)

 

„Hiszünk abban, hogy a kategória legnagyobb márkájaként felelősek vagyunk fogyasztóink jóllétéért. Jelenleg 11 különböző ízzel rendelkezik a jegestea portfóliónk, így mindenki megtalálhatja a számára leginkább kívánatos változatot. XIXO termékeink válogatott, minőségi összetevőkből, természetes teakivonattal és valódi gyümölcslé koncentrátummal, zero változatai pedig természetes édesítővel, sztíviával készülnek. Emellett kiemelten fontos környezetünk védelme, így a XIXO újrahasznosított aludobozba is csomagolja termékeit, miközben mindenki számára elérhető áron kínálja azokat. A fejlődés a márka DNS-ébe van kódolva és ennek a folyamatnak a következő fontos lépése volt a csomagolásváltás. Az új XIXO Ice Tea designnal a természetességre és frissességre hívjuk fel figyelmet. Az adott ízvariánsra jellemző gyümölcs színe adja a doboz alapszínét, amin a tealevelek sziluettje jelenik meg. A XIXO márkanévből pedig a legegyedibb karakter, az X betű körvonala keretezi a gyümölcsöket – mondta a designváltás kapcsán Vecsei Márton, a XIXO márka vezetője.

A designváltás a márka teljes portfólióját érinti, a megújult XIXO jegesteák május elejétől folyamatosan kerülnek forgalomba.