A Tisza Cipővel kollaborációban készített egy igazán exkluzív sneakert a Lidl. Az első 12 pár, sorszámozott cipő ráadásul drónokkal debütált, és nagy izgalmak közepette az égből ereszkedett le a legszerencsésebbek közé az ország hat pontján. A limitált kiadású sneakerrel a vállalat egyszerre tiszteleg a magyar termékek és a hazai design előtt és hoz friss lendületet a streetwear világába.
Lidl cipők ereszkedtek le a magasból
A Lidl Magyarország és a Tisza Cipő közös kollaborációba kezdett, aminek az eredménye egy igazi kuriózum – egy limitált kiadású sneaker. A cipő megalkotása egyszerre ötvözi a Lidl népszerű dizájnját, illetve a Tisza Cipő Compakt kényelmes és stílusos kialakítását.
A kollaborációs cipők nem is akárhogyan, hanem egy látványos, úgynevezett sneaker drop keretében érkeztek meg – drónnal ereszkedtek le az égből az ország hat helyszínén. Az elmúlt napokban már óriásplakátok hirdették a különleges eseményt az ország különböző pontjain, az ezen található QR-kódos linken keresztül pedig további információkat kaptak a drop időpontjáról és helyszínéről a szemfüles rajongók. Végül a hat helyszín mindegyikén nagy izgalmak közepette 2-2 pár cipőt hoztak el a drónok. A szerencsés tulajdonosok pedig azok lettek, akik először tudták beolvasni a cipősdoboz alján található QR-kódot.
A Lidl Magyarország több mint egy évtizede azon dolgozik, hogy minél több magyar beszállítóval, termelővel dolgozzon együtt és népszerűsítse a hazai termékeket.
„A Tisza Cipővel történő kollaborációnk nemcsak a vásárlók, hanem a Lidl Magyarország számára is igazi mérföldkő, hiszen ez az első ilyen jellegű együttműködésünk más márkával. Ugyanakkor szorosan illeszkedik ahhoz a törekvésünkhöz, hogy amiből csak lehet, kiváló minőségű magyar terméket kínáljunk vásárlóink számára. Büszkék vagyunk rá, hogy egy ilyen ikonikus magyar márkával közösen alkothattunk valami igazán különlegeset, és ráadásul mindez a tervezőasztaltól egészen a gyártásig magyar emberek keze által valósulhatott meg. Ezzel a limitált kiadású sneakerrel egyszerre tisztelgünk a magyar termékek és a hazai design előtt, valamint kedveskedünk rajongóink számára” – mondta Szlavikovics Zita, a Lidl Magyarország igazgatóságának elnöke.
Szöveg forrása: Store Insider