Csomagolás és varázslat a kínai szódavízmárkánál
A csomagolás világában már nem a termék a döntő, hanem a vizuális élmény, az arculat, ami eladja a terméket. Jó példa erre ez a kínai szódavíz.
A csomagolás világában már nem a termék a döntő, hanem a vizuális élmény, az arculat, ami eladja a terméket. Jó példa erre ez a kínai szódavíz.
„Démonűző csomagolás”: tradíció, növényismeret és egyedi dizájn – ez teszi emlékezetessé a Hi Studio verbénalikőr-palackját.
A gyártás, a szállítószalagos csomagolás során keletkező hibák és gépi meghibásodások érzékelők révén előre jelezhetők, így biztonságosabb, olcsóbb a folyamat.
Ipar és logisztika: öt napon át mutatja be vívmányait, termékeit, innovációit a hazai és nemzetközi építőipar és dizájn az idei CONSTRUMA expón.
Bor alumíniumdobozokba? Igen: a logisztikai-környezeti terhei sokkal kisebbek, a vevők számára sokkal kényelmesebbek.
Logisztika: 1200, de hamarosan 1500 euró lesz egy teherautó-jogosítvány, sőt, oktató is alig van már… Hogy lesz így sofőr holnap?
Csomagoláűsi hulladékok: életszerűbb, árnyaltabb, az ipari szereplőkkel való párbeszéden alapuló jogalkotást várnak az EU-ban az ipar szereplői.
Gyerekrajzok egy szörpön? Sportikonok egy üdítőn? Vagy egy világhírű gasztro- és borút boros palackjainak mellbevágó címkedizájnja?
Csomagolás: nemcsak a márka logójában szerepel az elegáns és pikáns csokornyakkendő-motívum, még a papírdoboz hajtogatása is követi.
Az ág is húzza a magyar szállítmányozást. Ráadásul a mezőgazdaság rossz teljesítménye a vízi szállításnak sem kedvezett.
