Ne csak pizzát, inkább egy falat mámort rendelj
Az esti vacsoraprogram Hong Kongban már egyszerű. Elég egy pizzát rendelni.
Az esti vacsoraprogram Hong Kongban már egyszerű. Elég egy pizzát rendelni.
Fantáziát és vásárlási kedvet generálhat a történetmesélő csomagolás. Az idei csomagolási trend ettől (is) várja az áttörést.
Feketelistára került, ami normális. Az Unilever csomagolásáról lekerül a normal kifejezés.
A járvány, a környezetvédelem és az egészséges életmód is hozzájárul a csomagolóipar térhódításához.
Nem csak „zöldek” harcolhatnak a csomagolási hulladék ellen. A magyar kezdeményezés is csomagol, csak másképp.
Emberi érzéseket szimbolizáló, ezáltal érzéseket kiváltó csomagolással lepte meg a fogyasztót és a rizstermesztőket is egy tervező.
A norvég Lofoten Arctic Water márka kiváló minőségű szénsavas vizet dobott piacra a Ball Corporation visszazárható alumíniumpalackjaiban.
A Backbone Branding csomagolástervezői először megálmodtak tizenhat hőst, majd megszerezték a PENTAWARDS 2020 különdíját. Az immunrendszerünket is tápláló és védő hősök tehát nyertek.
A Köztársasági elnök a hulladéktörvény néhány elemét Alkotmányellenesnek találta, ezért az Alkotmánybírósághoz fordult.
Újracsomagolták a már történelmi kort megért Beefeater gint, de az íz változatlan maradt.
