A kreatív hozzáadott érték
A magyar designipar kibocsátásának háromnegyedét az export teszi ki.
A magyar designipar kibocsátásának háromnegyedét az export teszi ki.
A szállítási láncokban a szereplők közötti együttműködés, kommunikáció kulcsfontosságú a termékbiztonság szempontjából.
A fogyasztók vásárlási útjuk során számos szakaszon mennek keresztül, mielőtt meghozzák a végső döntést.
Pizzakartonukhoz kevesebb anyag kell, mint a hagyományos megoldásokhoz, és jobb a CO2-mérlege.
A hulladékgazdálkodással összefüggő kormányrendelet kire terjed ki?
A „Green Claims” irányelv biztosítja a környezetbarát állítások pontosságát, és megvédi a fogyasztókat a zöldre mosástól.
A gyártóknak és a vásárlóknak is vannak elvárásaik az édességek és rágcsálnivalók csomagolására vonatkozóan.
A csomagolás több, mint a termék ruhája – olyan stratégiai eszköz, ami segítheti az értékesítést a piaci versenyben.
A kriogénes technológia biztosítja az állandú fagyasztási minőséget, amit a LINDE új fejlesztései tovább fokoznak.
A zsugorinfláció miatt bizonyos kiskereskedelmi láncoknak tájékoztatniuk kell a fogyasztókat a kiszerelés-csökkenéséről.