A WOW-faktor létrehozása
A WOW-faktor, csomagoláshoz történő hozzáadása jelentős mértékben ösztönözheti vásárlásra a fogyasztókat.
A WOW-faktor, csomagoláshoz történő hozzáadása jelentős mértékben ösztönözheti vásárlásra a fogyasztókat.
Ezek az innovatív logisztikai megoldások jelentősen optimalizálhatják a gyógyszeripari ellátási láncot.
A Logisztika Napja programsorozat keretében a Jungheinrich „Fenntartható logisztika” címmel tartott szakmai napot.
A minimalista csomagolás az utóbbi években lendületet kapott, és átformálja a termékek, fogyasztók előtti bemutatását.
A Metsä Board beruházásainak köszönhetően a vállalat kartontermékeinek környezeti lábnyoma alacsonyabbá vált.
A Metsä Group olyan induló vállalkozásokba fektet be, amelynek köszönhetően hamarabb állhat a körforgásos gazdaságra.
Ugyanaz, csak most alulról töltve: a raktár rugalmasan felfelé építhető, és egyedi tetőformákhoz is igazítható.
A fogyasztók szerint kényelmes, friss, könnyen nyitható és persze környezetbarát – trend lesz a papír még a konzerviparban is.
Az interaktív csomagolás kiváló módja lehet annak, hogy az adott termék kitűnjön a hatalmas árutömegből.
A Lumene és a Metsä Board tökéletes együttműködésének köszönhetően valósult meg az ideális csomagolás.