Ingyenes webinár: így teszik hatékonyabbá a termelést az ULMA csomagológépei
2025. október 01.
Az ULMA csomagolási megoldásait bemutató webinár az élelmiszeripar számára kínál hatékony és fenntartható alternatívákat.
Ikonikus csokoládék megújult arculattal és csomagolással
2025. szeptember 30.
Megújult a Stühmer teljes termékpalettája: több mint 300 csokoládé, desszert és szaloncukor öltözött új köntösbe.
Kartondoboz – extrém hidegre fejlesztve
2025. szeptember 28.
Egy spanyol vállalat olyan kartondobozt fejlesztett ki, ami mélyfagyasztási körülmények között is megőrzi tartósságát.
Rögzített kupak? Ez még semmi – jön az új PET-palack
2025. szeptember 26.
A jövőt illetően a PET-palackokban fokozatosan emelkedik az újrahasznosított arány – a fogyasztók is észre fogják venni.
Újabb mérföldkőhöz érkezett a visszaváltási rendszer
2025. szeptember 25.
Nemzetközi szinten is jó arány – a visszaváltási rendszer 3 milliárd italcsomagolást juttatott vissza a körforgásba.
EPR-díj – egyeztetés nincs, díjemelés annál inkább
2025. szeptember 25.
A nemzetközi szinten már ma is a legdrágábbak közé tartozó hazai EPR-díjak néhány tétele októbertől tovább emelkedik.
Komposztálható csomagolás – előnyök és kihívások
2025. szeptember 23.
A fenntartható csomagolások gyors ütemben terjednek, ugyanakkor gyakran fékezik költség- és technológiai akadályok.
Csomagolás és nyomtatás a globális piacon – eltérő elvárások
2025. szeptember 23.
A csomagolás globális értelmezése országonként eltér, így a mezőnyben való érvényesüléshez szükséges az alkalmazkodás.
Apró doboz, nagy csapda – a zsugorinfláció kijátssza a fogyasztót
2025. szeptember 22.
A zsugorinfláció apró változtatásnak tűnik, mégis komoly hatással van a fogyasztói bizalomra, a csomagolási gyakorlatra.
Retró újratöltve
2025. szeptember 20.
A retró csomagolás nemcsak a múltat idézi, hanem a tudatos márkakommunikáció és fenntarthatóság eszköze is lehet.
Új technológiák formálják a csomagolás jövőjét
2025. szeptember 17.
Mind több vállalat fordul a fenntartható, adatvezérelt csomagolási megoldások felé – hosszú távon piacformálók lehetnek.
Új korszak kezdődhet az élelmiszer-kereskedelemben
2025. szeptember 14.
Az upcycling új korszakot nyithat az élelmiszer-kereskedelemben – a csomagolás már nem hulladék, hanem erőforrás lehet.
