Minőségromlás a magyar rakodólap piacon!
A képzés után a logisztikában dolgozó tudja osztályozni a raklapot, ha megfoghatja, élőben látja azt.
A képzés után a logisztikában dolgozó tudja osztályozni a raklapot, ha megfoghatja, élőben látja azt.
Jól alakulnak az árak a kutakon, erre az elemzők sem számítottak, de a kamionos társadalom örülni fog.
A cargo-partner egyre több irodája válik papírmentessé, amelyet kiváló digitalizáltságukkal érnek el.
Az új raktárépület a fenntarthatóságot, a cégcsoport ökológiai lábnyomának csökkentését szolgálja.
A logisztika területén is tetten érhető a munkaerőhiány, már a hét számjegyű fizetések sem motiválóak.
Három kategóriába sorolják eztán a logisztikai parkokat, és egységes rendszerrel segítené elő az állam a szektor versenyképességi fejlesztéseit.
Több mint tíz éve csatlakoztunk a kezdeményezéshez; számos programmal találkozhatnak a logisztika iránt érdeklődők.
Dízelnél 210 forintos különbséget is tapasztalhatunk kutanként, érdemes megnézni, melyikhez sorolunk be a kamionnal.
A vállalkozás profilja évről-évre bővül; a fejlesztés szükséges a kapacitás növelése érdekében.
Drágán is tankolhatunk: 200 forint is lehet a különbség egy liter gázolajnál a legolcsóbban és a legdrágábban kútnál.