Autóipar: a gyártók előre mennek, a beszállítók toporognak
Miközben az európai, főként a német autóipar szárnyal, a beszállítói szektor egyre inkább veszít pozíciójából a távol-keleti konkurenciához képest. Ez itthon se jó hír.
Miközben az európai, főként a német autóipar szárnyal, a beszállítói szektor egyre inkább veszít pozíciójából a távol-keleti konkurenciához képest. Ez itthon se jó hír.
Lefékeződött a kollaboratív robotok, a kobotok alkalmazása a gyáriparban, de azért a csomagolásnál többre képesek. Mi az új trend?
A Budapest övező logisztikai gyűrű része annak a programnak, hogy Magyarország hídország: csomópont legyen az emberek, áruk szabad áramlásában.
Több és jobb munkahely várható a mesterséges intelligencia térhódításától – erősíti meg az ILO friss jelentése is.
Légi logisztika: újabb szolgáltatásokat kínál a cargo-partner Európa vezető gazdaságai és a Távol-Kelet számos országa között.
Olcsóbban tankolhatjuk szerdától a kamiont, csökken a dízel ára a hét közepén.
A mesterséges intelligencia, ellátási láncokban való megfelelő alkalmazása hatalmas lehetőséget rejt magában.
Megérkeztek a Balatonra az új kompok. A szállítás miatt visszabontott hajók összeépítés után még idén munkába állhatnak.
Szeptember végén érkeznek, majd állhatnak munkába azok az indiai kamionsofőrök, akik megfeleltek a követelményeknek.
Lassan jobban jár a közúti fuvarozó, ha modernizálja a flottát, és áttér az emobilitásra; egyre többe kerül a dízel.
