Népszerűbb a csomagpontos kiszállítás

Egyre többen választják a csomagpontos kiszállíttatást az e-kereskedelemben. A vásárlóknak azért előnyös a fi x pontra leszállított csomagátvétel, mert gyors, kényelmes és megbízható módja az online vásárlásnak, a kereskedőknek pedig lehetőségük van új vásárlói kört kialakítani – azokat, akik nap közben, futártól nem tudják átvenni a rendelt terméket. Vagyis a csomagpontos szállítás kisebb költséggel jár, ugyanakkor hatékonysága révén ösztönözheti a vásárlást. Persze, számos szempontot – súly- és értékhatár, lakhely stb. – ismernie, mérlegelnie kell a vásárlónak az előnyök érdekében. Ez utóbbi azért is fontos szempont, mert míg például a Magyar Posta logisztikai szolgáltatása bő 3 ezer ponton érhető el, addig nem állami kézbesítők inkább nagyvárosok bevásárlóközpontjaiban, újságosoknál, kávézókban és boltokban szolgálják ki a vásárlókat.

Ezeket olvasta már?

Reformra érett a csomagolástechnika
Átlagosan véve az áruval rakott konténerek 24 százaléka üres, egyes e-kereskedelmi kategóriákban pedig a csomagok 40 százaléka levegővel teli.
Még és még: növekedést várnak a hullámkartoniparban
Hatalmas növekedés előtt áll a hullámkartonipar – állítja a Research and Markets.
A UPS bejelentette új stratégiáját
A UPS új digitális programja az e-kereskedelemben minden igényét kiszolgálja
Fel kell pörgetni a logisztika digitalizálásátFel kell pörgetni a logisztika digitalizálását
Hazánk jövőbeli versenyképességének feltétele a digitalizáció fejlettségi szintjének növelése.