Önvezető kamionok Kínában

A kínai posta csaknem 1 millió embert foglalkoztat 82 ezer postahivatalban és csomaglerakatban, s a rendszert 39 ezer jármű szolgálja ki bő 3 millió kilométer hosszú úthálózaton.

A vezető kínai logisztikai vállalat (Deppon Express) és a Fabu technológiai vállalat féléve 4-es szintű önvezető (teljes önvezetés szabályozott területeken, ahol a jármű önálló, de a sofőr bármikor átveheti az irányítást) kamionokat tesztel Kína sűrűn lakott tartományában (Csöcsiang). A 60 km-es tesztútvonalon 50 útkereszteződés, 26 közlekedési lámpás elágazás, alagút, zsúfolt piac, iskolai övezet és autópálya is volt, de a kamionok így is sikeresen levezettek 3500 kilométert, s közben bő 60 ezer csomagot kézbesítettek Kína legnagyobb üzleti forgalmát bonyolító időszakában. A fejlesztések egyik fő motivációja a súlyos kamionsofőr-hiány.

Hirdetés
(Írisz) Kardex

Ezeket olvasta már?

Úgy tűnik, hogy a Tesla-nak sikerült
Ezzel a fejlesztéssel az önvezető taxik 2020-ban már az utcákon is megjelenhetnek.
FramePick 4 Wholesale – a rendelések feldolgozásának gyorsítása érdekében
A FramePick 4 Wholesale ötvözi a Kardex LR 35 raktári modulok sebességét, a put-to-light technológia hatékonyságát és a komissiózókocsik kényelmét.
Peter Jacobs nyerte a 2019-es DAF járművezető-versenyt
Szerte Európából 18 induló mérkőzött meg a Goodyear tesztpályáján.
Az érdeklődő cégek 2019. október 31-ig kedvezményes helydíjakon foglalhatnak.