Vissza a jövőbe, műanyagosok!
A műanyagipari vállalatok számára a digitalizáció elengedhetetlen lépés a jövő versenyképességének megőrzéséhez.
A műanyagipari vállalatok számára a digitalizáció elengedhetetlen lépés a jövő versenyképességének megőrzéséhez.
Tari Fanni Anna egyetemi hallgató a grafikai tervezésben teljesedett ki – munkái pályázatokon is bemutatkoztak.
Miklós Viktória pályázatát díjazták a csomagolástervezési diákversenyen – így világszinten is bemutatkozhat.
Újragondolt konyhai hulladék – a biohulladékból előállított villamos energia fenntartható alternatívát jelenthet.
Tarol az app – több mint 12 milliárd forint értékű italos csomagolást váltottak már vissza a REpont applikációval.
Csomagolástechnológus szakmai nap – a fókuszban a csomagolás jövőjét formáló trendek és kihívások állnak.
A Coca-Cola visszahozza a népszerű kampányát – ezúttal mesterséges intelligenciával és megújult dizájnnal kiegészítve.
A csomagolás és a címkézés területén olyan új technológia jelenhet meg, amely hőmérséklet-érzékelésre is képes.
Makó legnagyobb projektjének keretében évente egymilliárd alumíniumdoboz is készülhet – többek között a Coca-Colának.
A fenntarthatóság új korszakot nyit a csomagolóipar számára, ahol az alapanyag és az innováció versenyelőnyt jelenthet.