A csomagolásdesign is igazítható a körforgásos gazdasághoz
A cég lecserélte európai és észak-amerikai piacain a műanyagcsomagolását, ezzel túlteljesítette a 2025-re elérendő céljait.
A cég lecserélte európai és észak-amerikai piacain a műanyagcsomagolását, ezzel túlteljesítette a 2025-re elérendő céljait.
A Tesco jelentős mennyiségű csomagolást takaríthat meg azzal, hogy a nagyobb méretű avokádókra vonalkódot tetovál.
Azért kötelezik a műanyagot kupakot, mert az a műanyagszennyezés legnagyobb forrása a tengerpartokon, strandokon.
A NIOZ tengerbiológusai az óceánban polietilén lebontására képes gombát találtak: de az ultraviola fény kulcsfontosságú.
Markáns betűtípussal, izgalmasabb, karakteresebb, új elektrik kék és fekete színekkel frissült a Pepsi logója.
Két, minőségi és kapacitásukat tekintve is élvonalbeli nyomdagéppel folytatta fejlesztési programját a Pátria Nyomda.
A címke eltávolításával a palacknak nincs szüksége sima felületre a címkeragasztáshoz, így a logo is nagyobb lehetett.
Az Unilever újratervezett: pedig 2017-ben számos csomagolási célt tűztek ki, amit 2025 előtt terveztek elérni.
Egy logo, ami alapján a fogyasztó tájékozódhat, hol dobhatja ki a terméket úgy, hogy ne szennyezze a környezetet.
Az Every Can Counts nyüzsgő városokban, parkokban hívta fel a figyelmet az italosdoboz újrahasznosításának fontosságára.
