Retró újratöltve
A retró csomagolás nemcsak a múltat idézi, hanem a tudatos márkakommunikáció és fenntarthatóság eszköze is lehet.
A retró csomagolás nemcsak a múltat idézi, hanem a tudatos márkakommunikáció és fenntarthatóság eszköze is lehet.
Egy 600 méteres óceánporszívó eddig több mint 300 000 kilogramm műanyagtól szabadította meg a Csendes-óceánt.
Mind több vállalat fordul a fenntartható, adatvezérelt csomagolási megoldások felé – hosszú távon piacformálók lehetnek.
A digitális karbantartás csökkenti az állásidőt, és házon belül valósítja meg a gyors alkatrészpótlást.
Az upcycling új korszakot nyithat az élelmiszer-kereskedelemben – a csomagolás már nem hulladék, hanem erőforrás lehet.
A csomagolásra vonatkozó EPR-kötelezettségek elmulasztása többmilliós bírsághoz vezethet – érdemes még most lépni.
A csomagolástervezés hazai tehetségei világversenyen és magyar pályázaton is kiemelkedő eredményeket értek el.
Székely Kitti a csomagolástervezésben találta meg a kreatív szabadságot, amely önkifejezésre és fejlődésre is ösztönöz.
A nyomtatott kommunikáció szakirányú továbbképzésre még jelentkezhet – indulás 2025 szeptemberében lesz az Óbudai Egyetemen.
Sajtóeseményen mutatkoznak be a SIRHA Budapest 2026 újdonságai és az először megrendezendő Magyar Pizza Bajnokság.