Hirdetés
(Timi) SIRHA

Új termékcsalád Goodyear minőségben

A Goodyear árérzékeny flották számára kifejlesztett új Debica tehergépkocsi abroncsai a már bizonyított Goodyear minőség jegyében kiegyensúlyozott teljesítményt, és elődjeihez képest jelentős javulást mutatnak.

A három Debica DRS2 kormányzott és három Debica DRD2 hajtott tengelyre szerelhető abroncsból álló termékcsalád az azonos méretekben elérhető Debica DRS és DRD abroncsokat váltja fel. A kormányzott méretek közül kettő nagy terhelhetőséget (High Load) biztosít a modern tehergépkocsik, főként az Euro VI-os motorral felszerelt járművek számára, amelyek első tengelye nagy tömeggel terhelt. A Debica összes új abroncsa kezeletlen gumival melegfutózott NextTread termékként újrafutózható és újravágható.

A Debica termékcsalád a meglévő vegyes használatú haszongépjárművekre optimalizált termékportfóliót egészíti ki (DMSS kormányzott, DMSD hajtott tengelyre szerelhető és DMST pótkocsiabroncs), és tartalmazza a vevők által igényelt legnépszerűbb méreteket is. A Debica tehergépkocsi-abroncsokat Európában tervezik és fejlesztik, és azok a Goodyear gyártási minőségre vonatkozó szabványai szerint készülnek.

A Debica DRS2 kormányzott tengelyre szerelhető abroncsok masszív bordákkal tagolt futófelülete kiváló futásteljesítményt és egyenletes kopást biztosít. A DRS2 keverék széles körben használható, sérülés- és töredezésálló, és jó futásteljesítményt nyújt.

A Debica DRD2 hajtott tengelyre szerelhető abroncsok futófelületi mintázatának blokkjai nem követik a haladási irányt, ami garantálja a remek futásteljesítményt és húzóerőt, valamint a könnyű karbantartást. Az abroncsok számos alkalmazási területen használhatók. A futókeveréket úgy alakították ki, hogy ellenálljon a sérüléseknek és a töredezésnek, valamint nedves körülmények között is megfelelő legyen a fékerő. A masszív karkasz az abroncsot erősen próbára tévő körülmények között is tartósságot biztosít.

A DRT pótkocsiabroncsok bevált mintázatához az egyedi kialakítású karkaszon egy kimondottan erre a célra tervezett futófelületi keveréket alkalmaznak. Saját osztályán belül ez az M+S (sár és hó) abroncs kiemelkedő futásteljesítményt nyújt, és egyenletes kopást biztosít.

Képek forrása: Goodyear

Ezeket olvasta már?

Peter Jacobs nyerte a 2019-es DAF járművezető-versenyt
Szerte Európából 18 induló mérkőzött meg a Goodyear tesztpályáján.
Bruti Terzo magyar színekben a DAF-verseny nemzetközi döntőjén
18 tehergépkocsi-vezető versenyez szeptember utolsó hétvégéjén Luxemburgban a Goodyear tesztpályáján
13 év után újra a versenypályán
Bemutatkoztak a 12 ezer kilométeres teszt után kifejlesztett Goodyear Eagle versenyabroncsok.
DAF világújdonság a Matexpo kiállításon
Megtekintheti a DAF újdonságát, a CF FAW 8x4 tehergépkocsit is a belga építőgép-kiállításon.