Hirdetés
(Timi) SIRHA

Vonatfigyelő alkalmazást indított a Kombiverkehr

A frankfurti központú logisztikai szolgáltató, a Kombiverkehr elindította úgynevezett Vonatfigyelő (Zug-Monitor) digitális alkalmazását, melynek segítségével a felhasználók követhetik a tehervonatok haladását.

Az új megoldás része a Kombiverkehr digitalizációs stratégiájának. A Zug-Monitor a vállalat honlapjának védett részén érhető el. Az alkalmazás használatához regisztráció szükséges, a profil a myKombiverkehr felületen aktiválható. A Kombiverkehr jelenleg az alkalmazás próbaverzióját teszteli. A szoftver valós idejű információkat ad a szerelvények földrajzi helyzetéről vagy utolsó bejelentkezési helyéről, valamint a menetrendtől való eltérésekről.

A vállalat szerint az alkalmazás kulcsfontosságú tulajdonsága, hogy fontos információkkal látja el a felhasználókat az átvétel becsült időpontjáról (ETP). A megoldás áthidalja az intermodális ellátási lánc egyik legnagyobb információs szakadékát, ezzel reagálva a felhasználók még átláthatóbb intermodális szállítás iránti igényeire.

A Zug-Monitor applikáció próbaverziója a következő 7 terminál között közlekedő tehervonatok helyzetét jeleníti meg: Németországban Köln-Eifeltor, München-Riem, Hamburg-Billwerder, Duisburg Ruhrort-Hafen DUSS, Ludwigshafen BAS, valamint Észak-Olaszországban Verona Quadrante Europa és Verona Interterminal. A felhasználók azonban nemcsak a Németországon belüli és Olaszországba közlekedő szerelvényekről kapnak információt: a Németország és Svédország, Dánia, Hollandia, Belgium, Franciaország, Spanyolország, Olaszország, Ausztria, Szlovénia, Csehország, Lengyelország közötti fuvarokat is nyomon lehet követni. Az információkat a hálózatüzemeltetők és a vasúttársaságok forgalmi jelentései alapján állítják össze.

A továbbiakban a Kombiverkehr össze akarja kapcsolni a Zug-Monitort a szállításvezérlést szervező belső CAT rendszerével, melynek köszönhetően a társaság kiterjesztheti az új digitális szolgáltatást, és továbbfejlesztheti a folyamatot

 

 

 

 

Hirdetés
QLM (Timi)

Ezeket olvasta már?

Merre megy a vasút?
2020-tól várhatóan 1500-2000 milliárd forintos forrás nyílik vasútfejlesztésre.
Megkezdődött az észak-balatoni vasútvonal villamosítása
Az 55 kilométeres szakaszon 2021 áprilisától közlekedhetnek az elektromos szerelvények.
Terjeszkedik a FlixTrain
A németországi siker után 2020-ban a FlixMobility külföldön is bevezeti a FlixTrain márkát.
Bővíti mozdonyflottáját a Rail Cargo Hungaria
A vállalat működésében mérföldkő az idei év, amelynek első nyolc hónapjában a saját mozdonyokkal történő árutovábbítás aránya átlépte az 50%-ot.