Visszatér a képernyőre a Bosch IoT sztárja

Visszatér Shawn, a Bosch kiemelkedően sikeres nemzetközi imidzskampányának bajuszos IoT sztárja. A technológiák és szolgáltatások vezető szállítója az induló fűtési szezonhoz igazítva indítja útjára Shawn legújabb videóremekét.


Forrás: Bosch

A videóban a rappelő IoT sztár épp egy utazásról érkezik meg otthonába, amely a Bosch hálózatba kapcsolt megoldásainak köszönhetően előre befűtve várja. Shawn a már ismerősen csengő hip-hop zene kíséretében használja az EasyControl okos fűtésszabályozót, hogy egy okostelefonos alkalmazáson keresztül könnyedén beállítsa az egyes helyiségek hőmérsékletét, még mielőtt belépne a házba.

A vállalat a most kezdődő berlini nemzetközi technológiai kiállításon, az IFA 2019-en mutatja be az EasyControl okos fűtésszabályozó megoldását. A hálózatba kapcsolt technológia azért különleges, mert érzékelők segítségével automatikusan előfűti az otthont, amikor annak közelébe ér a tulajdonos. Az EasyControl okosszabályozóval kényelmesen vezérelhető az egyes helyiségek hőmérséklete, és a világ bármely pontjáról egyszerűen elvégezhető a fűtés beállítása.

Vezető IoT vállalatként a Bosch folytatja az eddig sikeres #LikeABosch kampányfilmek sorozatát: a 2019 januárjában bemutatott első videót több mint 40 millióan látták az interneten, így bekerült a 2019. év 10 legnépszerűbb webes reklámfilm (vírusvideó) közé.


Forrás: Bosch

A PR-megoldás, a „Like a Boss” internetjelenségre épít, amely a világhálón vírusvideók és mémek formájában terjedve kattintások tízmillióival büszkélkedhet. A videók szereplői hétköznapi emberek, akik bizarr mutatványokat adnak elő, vagy éppen nagy ügyességgel kerülnek ki nehéz helyzetekből. A „Like a Bosch” kampány néhány betűt megváltoztatva ad új értelmet az internetes jelenségnek, olvasható a Bosch sajtóközleményében.

no