eredeti

Zajlik a 36. Hungaropack Magyar Csomagolási Verseny zsűrizése.
Nagyok az elvárások az egyedi, a gyűjtő- és a szállítói csomagolásokkal szemben egyaránt. A becsomagolt áru biztonsága, a szállítás közbeni károk elkerülése, illetve minimalizálása a legfontosabb követelmény.
A specializáció korában ritka, hogy egy gépkereskedés és gépes szolgáltató több tucat cég termékeit forgalmazza és biztosítsa azok szerviz- és alkatrész-ellátását.
– Még ma is gyakran az az első kérdése a vevőinknek: hogyan lehet tisztességesen kereskedni ennyiféle géppel és alkatrésszel – mondja a Verbis Kft....
Több, mint poén: levegő a dobozban, semmi a gömbben, bikaürülék csomagban..
Az Európai Kartondoboz és Kartongyártók Szövetsége, az ECMA 2017-ben, Salzburgban rendezte meg verseny díjátadását. Több mint 20 évvel ezelőtt...
A Cseber Nonprofit Kft. 2003 óta koordinálja, közvetíti a növényvédő szerrel szennyezett csomagolóeszközök visszagyűjtését
A termékdekoráció legelterjedtebb módja a címkézés. A címke a termékdesign része, és az összes kötelező információ hordozója. Alternatív dekorációs módszernek számít az in-mould-label (IML) és a sleeve. A műanyag csomagolások egyik különlegessége az átlátszóság, amire még a sleeve dekoráció is ráerősíthet.
A japán Denso Wave fejlesztette ki 1994-ben. A Toyota használta először az autógyártás-logisztikában az alkatrészek jelölésére. A Toyota a lean vállalatirányításban és just-in-time gyártásban a kanban ütemezési rendszert használta.