Januártól új mezben „lép a pályára” a Sport szelet
A Sport szelet új, egyedi csomagolástervezése sikeresen összeköti a mai fogyasztókat a csokoládémárkával.
A Sport szelet új, egyedi csomagolástervezése sikeresen összeköti a mai fogyasztókat a csokoládémárkával.
A CSAOSZ Hungaropack Student versenyének Transpack-különdíjasa, Horváth Bianka a csomagolástervezésről, motivációról.
A csodálatos kínai bor- és likőrcsomagolás nemcsak a víz és az ég kék színét, hanem a vidék bambuszszövési kultúráját is képes visszaadni.
A csomagolás világában a gyógyszerek gyártóinak és forgalmazóinak is az új kor szelleméhez kell igazítaniuk az arculati tervezést.
A csomagolás világában már nem a termék a döntő, hanem a vizuális élmény, az arculat, ami eladja a terméket. Jó példa erre ez a kínai szódavíz.
A csomagolásnak ugyanazt a hangulati és formanyelvet kell követnie, mint amit maga a termék beszél – erre példa ez a lenyűgöző olasz csomagolásterv.
A csomagolástervezés kulcsa, hogy tudjuk, mi a megrendelő célja – vallja a fiatal grafikus, akinek kedvenc területe a branddizájn is.
Csomagolás: hogy a termék bírja versenyt, és a vevő rátaláljon a termék értékeire, el kell találni a dizájnt
Formát ad, informál és mesél – ez a pezsgőcsomagolás.
A jól megtervezett, egységes arculat segít a gyártónak, segít a vevőnek.