Hol tart most a szállítmányozási piac?
Magyar Szállítmányozók Szövetsége felmérést készített, a szállítmányozási piacot érintő hatásokról
Magyar Szállítmányozók Szövetsége felmérést készített, a szállítmányozási piacot érintő hatásokról
Maximális fordulatszámon, új szervezeti struktúrával megtámogatva pörög a légiáru-szállítás a budapesti repülőtéren.
Tavaly áprilisban átlag 44 ezer utast kezeltek naponta a ferihegyi repülőtéren, most csak 275 utaskezelés történik naponta.
A NAK egyik legsürgetőbb pontként fogalmazta meg az áruszállítás folytonosságának biztosítását!
Sorőrökre szükség van az áruellátás miatt – de mik a feltételek?
Ezekben a hónapokban indulhat el – első lépésként az EU döntéshozóinak műhelyeiben – a magyarországi-dunai kikötőfejlesztési program.
Most IS csak nemzetközi összefogás enyhíthet a járvány miatt közelgő válságon.
A kilátás immár még jobb, a nagyobb felületű ablakok, az alacsonyabb ajtóvonal és az új tükrök jóvoltából.
Durván nő az iparág, a védelmi érdekű szabályzás pedig megpróbálja követni a folyamatot.
2020-tól várhatóan 1500-2000 milliárd forintos forrás nyílik vasútfejlesztésre.
