A csomagolásdizájn lelke a címke
A címke a csomagolás rendkívül fontos része, ugyanis tájékoztat és információt közöl a fogyasztó számára.
A címke a csomagolás rendkívül fontos része, ugyanis tájékoztat és információt közöl a fogyasztó számára.
Az RFID-technológia új korszakot nyit a járműgyártásban, amely a biztonságot és a hatékonyságot helyezi előtérbe.
A betűrajz kiváló lehetőség a prémiumitalok piacán, hogy a vállalatok helyzeti előnyt szerezzenek vagy megtartsák azt.
Tilos lesz kamuzni a vevőtájékoztatással a csomagoláson vagy a termékeken. A vevők és környezettudatosság érdekében szigorít az EU
Fontos, hogy a termék – természetes alapanyagú kozmetikum – hű legyen a new age világának célközönségének igényeihez – és a csomagolásnak tükröznie kell ezt!
Az eredeti csomagolás cseréje felesleges környezeti terhelést okozna, és jelentős logisztikai feladattöbblettel járna.
Már a papír drasztikus drágulása is komoly kihívást jelentett, napjainkra viszont hiány is tapasztalható belőle.
A Hilltop és a Kamocsay Prémium borok megújult címkéit nemzetközi versenyeny díjazták.
Fórumok, előadások, különleges bemutatók (PackBox, TechBox, InnovationBox) színesítették az idei FachPack kiállítását.
Vörösbor és csomagolás: a katolikus szentmise-liturgia inspirálta a művészi merlot-címkét.