E-kereskedelmi dilemma: hogyan csomagoljuk a terméket?
Az internet-hozzáféréssel rendelkező amerikaiak 96%-a vásárolt már online, de ez az arány Európára is jellemző.
Az internet-hozzáféréssel rendelkező amerikaiak 96%-a vásárolt már online, de ez az arány Európára is jellemző.
A vásárlók is tehetnek környezetünk védelméért!
Életünk során kb fél kiló kioldódó anyagot fogyasztunk.
Portré Eiler Olgával, aki szerette, folyamatosan tanulta, szervezte és népszerűsítette a szakmát.
A Sipospack új PLA lebomló fóliája a környezetvédelemért.
Jelleg, méret, termékváltozatosság, kapacitásigény – kihívások a beszerzéskor.
Szenzor, csomagolás 4.0., fogyasztási lánc, 3D nyomtatás – izgalmas területek az iparág jelenéből-jövőjéből.
Ezt láttuk a Biofach és a Vivaness 2019 Nürnberg kiállításokon.
Hat doboz egy kockát alkotva optimalizálja a helykihasználást a szállítás és a tárolás során.