A csomagolástervezés hét alapelve
A hatékony csomagolás közli, hogy miért érdemes megvenni a terméket.
A hatékony csomagolás közli, hogy miért érdemes megvenni a terméket.
A fiatalok azonnali késztetés, impulzus alapján vásárolnak, de a türelmük is hamarabb elfogy az online vásárlás során, ami kihívás a logisztikának is.
Fontos, hogy a termék – természetes alapanyagú kozmetikum – hű legyen a new age világának célközönségének igényeihez – és a csomagolásnak tükröznie kell ezt!
Mosóasztalok és ipari törlőkendők teljeskörű szolgáltatás keretében biztosítják az üzemek zökkenőmentes működését.
Hétvégétől többe fog kerülni a kamion tankolása – emelkedhetnek a fuvarköltségek is!
A világ egyik vezető higiéniai cikkeket gyártó cége kapott újra platina elismerést a fenntarthatósági minősítés során.
Ezzel a gyártósorral Lengyelország megháromszorozza éves italoskarton újrahasznosítási kapacitását.
Íme, néhány izgalmas és rokonszenves példa arra, hogyan halad a fenntarthatóság felé a csomagolás, a csomagolóipar.
A csomagolástervezésben idén gyakrabban jelenik meg a vintage irányzat, ami érzelmet vált ki és a minőség érzetét kelti.
Évek óta pang az újrahasznosított polimerek piaca, és idén a szezonális, nyári csomagolásfogyasztástól sem várnak fordulatot. Mástól igen.