Igazi különlegességgel rukkol elő a neves üdítőital-gyártó
A Coca-Cola visszahozza a népszerű kampányát – ezúttal mesterséges intelligenciával és megújult dizájnnal kiegészítve.
A Coca-Cola visszahozza a népszerű kampányát – ezúttal mesterséges intelligenciával és megújult dizájnnal kiegészítve.
Újrahasznosítható fóliák és praktikus tégelyek – a Berry bemutatja a jövő fenntartható csomagolásait a Foodex 2025-ön.
A csomagolás és a címkézés területén olyan új technológia jelenhet meg, amely hőmérséklet-érzékelésre is képes.
Makó legnagyobb projektjének keretében évente egymilliárd alumíniumdoboz is készülhet – többek között a Coca-Colának.
A fenntarthatóság új korszakot nyit a csomagolóipar számára, ahol az alapanyag és az innováció versenyelőnyt jelenthet.
Európa egyik vezető diszkontlánc németországi áruházaiban már fizetni kell az egyszer használatos műanyag zacskókért.
A MOHU a közeljövőben négy új hulladékudvart nyit meg, ahol akár negyvenféle különböző hulladéktípust is leadhatunk.
Az új csomagolási szabályok egyre nagyobb adatszolgáltatási kötelezettséget rónak a vállalatokra – készen áll a változásra?
Világszintű pilot projekt: 50 millió eurós beruházás, automatizált logisztikai fejlesztések az IKEA soroksári áruházában
Donald Trump második ciklusa vegyes hatást gyakorolhat a globális csomagolóiparra – lesznek kihívások és lehetőségek is.