Emóciók vásárlás közben
A fogyasztók vásárlási útjuk során számos szakaszon mennek keresztül, mielőtt meghozzák a végső döntést.
A fogyasztók vásárlási útjuk során számos szakaszon mennek keresztül, mielőtt meghozzák a végső döntést.
A csomagolás több, mint a termék ruhája – olyan stratégiai eszköz, ami segítheti az értékesítést a piaci versenyben.
Napjainkra mind többen keresik az olyan márkákat, amelyek környezetbarát csomagolási megoldásokat kínálnak.
A címke a csomagolás rendkívül fontos része, ugyanis tájékoztat és információt közöl a fogyasztó számára.
A mesterséges intelligencia a vártnál gyorsabban fejlődik, bizonyos esetekben már felülmúlja az emberi döntéshozatalt.
Egy testre szabott és jól átgondolt csomagolás segíthet elkerülni az élelmiszer-pazarlásnak egy részét.
A világ 25 országának, 49 elit egyeteme, 253 pályamunkával nevezett a népszerű WorldStar Student nemzetközi versenyre.
A csomagolás vonala, formája, mérete és más tényezők vásárlásra késztethetik a fogyasztót – ha nem is tervezte megvenni.
Négy kiadvány segíti a cégek szakembereit a csomagolás körforgásban tartását, az EU-s célok elérését.
A vállalatok új szintre emelhetik, optimalizálhatják a csomagolástervezést a mesterséges intelligencia segítségével.