Kartontrendek
A fenntartható csomagolás mind inkább felértékelődik. Az európai fogyasztók fele váltott már márkát vagy terméket emiatt.
A fenntartható csomagolás mind inkább felértékelődik. Az európai fogyasztók fele váltott már márkát vagy terméket emiatt.
Addig, míg régebben a csomagolóanyag elsődleges feladata a termék védelme volt, ma már ez csupán egy a sok közül.
Olyan uniós szabályok szükségesek, amik a csomagolás súlyának csökkentése mellett az újrafelhasználhatóságra is ösztönöznek.
A DS Smith ambiciózus, kétlépcsős fenntarthatósági stratégiával erősíti a körforgásos gazdaság iránti elkötelezettségét.
Csomagolástervezési részlegét 2020 januárjában alapította a Sipos Csoport. A SIPOS Design az ötlettől a tervezésen át, legyártva a kész csomagolóanyagokat komplex szolgáltatást nyújt a termékgyártóknak.
Egy verseny a kozmetikumok, élelmiszerek és az e-kereskedelem fenntartható és innovatív csomagolási ötletekért.
A Sipos Csoport januárban indított szolgáltatása a csomagolástervezéstől a megvalósításig segítséget nyújt.
Az egyik legmeghökkentőbb kutatási eredmény szerint van, hogy a csúnya csomagolás jobban el tudja adni a terméket, mint a szép.
A kiskereskedelmi környezet kritikus szakasza az értékláncnak.
Minden esztendőben volt oklevéllel díjazott magyar hallgató.