A csomagolás a beszélgetés része
A jövőben mind több csomagolás tartalmaz kiterjesztett valóságot: kevesebb információval nyújt intenzívebb élményt.
A jövőben mind több csomagolás tartalmaz kiterjesztett valóságot: kevesebb információval nyújt intenzívebb élményt.
A világjárvány megváltoztatta a fogyasztói magatartást, és új csomagolási megoldások korszakába léptette a világot.
A Targonca Trade jelentős készletet halmozott fel, hogy a nehézségek ellenére kiszolgálhassa a logisztikai ágazatot.
A Rossmann együttműködésbe kezdett a DODO okoslogisztikai szolgáltatóval, jelentősen csökkentve a kiszállítási időt.
Egy jól kialakított, komplex intralogisztikai rendszerrel sokat nyerhetünk.
Újabb tíz magyarországi nagyváros PENNY üzleteiből érhetők el a diszkontáruház házhoz szállítási szolgáltatásai.
A Trans-Sped Kft. tavaly e-kereskedelmi raktárbázist nyitott, több céget felvásárolt, és a tevékenységét is zöldítette.
A sajátmárkás termék ma már azt jelenti, hogy „alacsony árú, kevésbé minőségi” az áru.
A Think Packaging egészen szokatlan termékhez is tervez csomagolást, mint az összecsukható, összehajtható háti hokedli.
A fogyasztók és gyártók számára egyre fontosabb a környezetvédelem, amit jól tükröznek az idei év csomagolási trendjei.
