A csomagolásra is hat az e-piac növekedése
Így hatott a csomagolóanyagokra a járványban felpörgő forgalomnövekedés.
Így hatott a csomagolóanyagokra a járványban felpörgő forgalomnövekedés.
A QLM több mint termékszállító cég: gondosan megtervezi, és szakszerűen kivitelezi cége raktártechnológiáját.
Az év közepétől minden Unión kívüli termék után áfát kell fizetni, de 150 euróig marad a vámmentesség.
A Japánban egyre növekő munkaerőhiány miatt egyre több vállalat automatizálja logisztikai létesítményeit.
A weben át rendelt élelmiszerek közül az ásványvizek, a zöldségek, a tej, az üdítők és a tartós élelmiszerek voltak a legnépszerűbbek – áll az e-kereskedelmi összefoglalóban.
Az UEFA EURO 2020 idején a Fedex több mint 260 fős személyzete mintegy 1520 tonna árut szállít Európán belül és túl is.
A Kilfi.hu Magyarországon is bevezeti a kistermelőket és beszállítókat támogató programját.
A DHL Express elektromos autókat vásárol, a belvárosban pedig hamarosan elektromos kerékpárokkal szállít házhoz.
A járvány alatt az online kiskereskedelmen belül a napi fogyasztási cikkek értékesítése volt a leginkább bővülő terület.
A vállalatoknak nagy hangsúlyt kell fektetniük az ügyfélélmény stratégiájukra, hiszen az pozitív hatással lesz az ügyfélhűségre, ami pedig bevételnövelő.
