Az ügyfélélmény nem egyenlő az ügyfélszolgálattal
A vállalatoknak nagy hangsúlyt kell fektetniük az ügyfélélmény stratégiájukra, hiszen az pozitív hatással lesz az ügyfélhűségre, ami pedig bevételnövelő.
A vállalatoknak nagy hangsúlyt kell fektetniük az ügyfélélmény stratégiájukra, hiszen az pozitív hatással lesz az ügyfélhűségre, ami pedig bevételnövelő.
A DoDo egy éve kezdett hazánkban fenntartható házhoz szállítási szolgáltatásba, s mára több mint 70 autóval dolgozik.
A Trans-Sped komplex logisztikai szolgáltatást kínál a Nagytarcsán felavatott, több mint 13 ezer m²-es raktárbázisán.
A digitalizáció egyéni, megelőző, ütemezett karbantartással biztosítja a logisztikai ügyfélszolgálatok rendszereinek maximális rendelkezésre állását.
Kecskeméten és Zalaegerszegen is elérhető a SPAR online vásárlás és az érintésmentes áruátvétel: így már közel 2,3 millióan élhetnek a lehetőséggel.
A Föld napja arra figyelmeztet, hogy a bolygót meg kell óvnunk a természeti erőforrások túlzott kihasználásától: ezt segítheti a körforgásos gazdaság is.
A Kínából induló új e-kereskedelmi útvonal nagy jelentőséggel bír, ugyanis 2021 és 2023. között 1000 vonatot terveznek indítani ezen a vonalon.
A GKI Digital kutatásának 2020-as évközi eredményeit is figyelembe véve mostanra kijelenthető, hogy a pandémia egyik legnagyobb nyertese az e-kereskedelem.
Daniel Carrerát nevezték ki a UPS európai leányvállalatának élére. Az új vezető korábban már számos vezetői tisztséget töltött be Európában.
Kínában évente több mint 4 millió tonna szemét keletkezik a csomagküldés során. A megoldás a nemrég nyilvánosságra került zöld csomagolási szabvány lehet.
