E-kereskedelmi dilemma: hogyan csomagoljuk a terméket?
Az internet-hozzáféréssel rendelkező amerikaiak 96%-a vásárolt már online, de ez az arány Európára is jellemző.
Az internet-hozzáféréssel rendelkező amerikaiak 96%-a vásárolt már online, de ez az arány Európára is jellemző.
Az e-kereskedelmi vámeljárások száma több mint százszorosára nőhet két éven belül.
A MEWA fenntartható megoldásaival a logisztikai vállalatok fontos partnere.
Drasztikusan megemelkedhet az e-kereskedelemhez kapcsolódó vámeljárások száma
„Megoldhatatlan feladat lesz” – állítja a logisztikai szövetség elnöke.
Arccal a fenntarthatóság felé a csomagolási logisztikában is.
Világszerte a legnagyobb értékesítési csatornák a szuper- és hipermarketek, de ezekben a növekedés üteme jóval alulmarad az online értékesítésnek, amely becslések szerint 17,4%-kal növekszik évente.
A közelmúltban megváltozott fogyasztási szokások, az e-kereskedelem hódítása és az itthon végbemenő társadalmi, gazdasági folyamatok új kihívás elé állítják az intralogisztikát
Napjainkban az e-kereskedelem szerepe egyre fontosabbá válik. A tendenciák azt mutatják, hogy a vásárlók szívesen vásárolnak…
Az immár 6 éves Pick Pack Pont továbbra is töretlenül növekszik, ami 2015 karácsonyi szezonjában 26%-kal több kézbesített csomagot eredményezett az előző év…