Jelentősen változott a csomagküldési szokásunk
Egyre többen választják a rugalmas átvételt jelentő csomagautomatát – az igényre hamar reagáltak a szolgáltatók.
Egyre többen választják a rugalmas átvételt jelentő csomagautomatát – az igényre hamar reagáltak a szolgáltatók.
Az e-kereskedelmi csomagolás több, mint védelem a termék számára – erősíti a márka és a vásárlók közötti kapcsolatot.
A raktárak a jövőben nemcsak a termékek tárolására szolgálnak – az ellátási láncok intelligens központjaivá is válnak.
A védőcsomagolás nemcsak óvja a benne lévő árut, de a márkaépítés és a marketing hatékony eszköze is.
A Rossmann leendő elosztóközpontja új szintre emeli a minőséget és hatékonyságot, ami a piaci pozícióját is erősítheti.
Az InPost Group megdöntötte eddigi rekordját: 2024-ben több mint egymilliárd csomagot szállított Európa-szerte.
Meglepő lehet, de India igen jól szerepel a kiszállítási idő tekintetében.
A csomagautomatás kézbesítés nemcsak a hatékonyságot növeli, de jelentősen csökkenti az ökológiai lábnyomot is.
A fenntartható csomagolások fejlődése új irányt mutat a környezetvédelem és a hulladékok csökkentése területén.
A FOXPOST kifejlesztette a guruló csomagautomatát, amelyet mindig oda szállíthatnak, ahol a telepített automata telített.