Érdek vagy ellenérdek van a gyártó, a kereskedő és a fogyasztó között?
A legújabb kutatások azt mutatják, hogy a nem megfelelő csomagolás a termékvisszaküldések 20–30%-át teszi ki.
A legújabb kutatások azt mutatják, hogy a nem megfelelő csomagolás a termékvisszaküldések 20–30%-át teszi ki.
Küzdünk a műhús ellen, közben a hús is zöldségből van lassan. Hódított a vegán a háromnapos, most nyitott Sirha kiállításon.
A BASF házilag komposztálható bevonatot mutatott be, amely kiváló megoldás élelmiszerek papír- és kartoncsomagolásához.
Ez a szeletelőgépek új generációja, amellyel a MULTIVAC több szempontból is mércét állít a szegmensben.
Az élelmiszer- és gyógyszerhamisítások, a fogyasztói kényelemre építő e-kereskedelem nagy növekedést generál a csomagolóiparnak 2027-ig.
Bor vagy sör, netán koktél, péksütemény és sajt – ehhez már semmi nem hiányzik, gondolhatnánk. Pedig az sem mindegy, milyen csomagolásban érkezik a prémium élmény.
Digitalizált logisztikai folyamatok erősítik az Aldi diszkontfilozófiájának megvalósulását a hatalmas biatorbágyi központban.
A csomagolóipart érő számos kihívásra igyekszik választ adni az interpack szakvásár és expo az újrahasznosítás, a termékbiztonság terén.
A nagy érdeklődést kiváló csomagolási termékek élelmiszerek csomagolására is alkalmasak, és faanyagpépből készülnek.
Lehet-e a kidobott élelmiszer-hulladékból éppen friss élelmiszerek csomagolása? Ilyen és hasonló projektek is megjelennek az interpack expón.