Marketinglogisztika
Szerencsére a mai piaci értékítélet már döntően úgy minősíti a logisztikát és a marketinget, mint amelyek egyenrangúan és együttesen hatnak a termék piaci versenyképességére.
Szerencsére a mai piaci értékítélet már döntően úgy minősíti a logisztikát és a marketinget, mint amelyek egyenrangúan és együttesen hatnak a termék piaci versenyképességére.
A Just-In-Time eszme alkalmazásának igen fontos következménye, hogy folyamatos problémamegoldásra készteti a szervezetet, a végeredmény pedig egy áramvonalas, probléma nélküli, minőségi termelés.
Az éghajlatváltozással egyidejűleg nemcsak a környezetünk, hanem a gazdaságunk is károsul.
A Nagyvállalatok Logisztikai Vezetőinek Klubja hagyományteremtő módon újra országhatárokat átívelő eseményt rendezett.
2014-ben a Raben Groupot két kategóriában is jelölték a logisztikai és szállítmányozási ágazat egyik legnagyobb információszolgáltatója, az eyefortransport által…
A globális szállítmányok mennyisége 6,9%-kal 1,1 milliárdra növekedettA cég belföldi (Egyesült Államokbeli) üzletágának működési árrése 14,7%-ra…
A növekvő kockázatok, összetett szabályozás és a folyamatos árnyomás jellemezte környezet tartja vissza az egészségügyi iparág vezetőit a kiaknázatlan…