Az emberi tényezők a marketingben
A fogyasztói elvárások, igények jelentősen változtak, ezért a marketingben nagyon komoly feladat, hogy üzletünk célba érjen.
A fogyasztói elvárások, igények jelentősen változtak, ezért a marketingben nagyon komoly feladat, hogy üzletünk célba érjen.
A világ legkönnyebb sörösüvege fejlesztése során komoly kihívást jelentett a táguló gázok miatti belső nyomásnövekedés.
Hazánkban a McDonald’s évente közel 50 millió műanyag szívószálat spórol azzal, hogy fenntartható alapanyagra vált.
Az ipari termelő vállaltok között Magyarországon elsőként a Vajda-Papír Kft. bocsátott ki zöld kötvényt.
A WESSLING vizsgálólaboratórium immár negyedszer vehette át a rangos Business Superbrands Díjat.
A DHL Express elektromos autókat vásárol, a belvárosban pedig hamarosan elektromos kerékpárokkal szállít házhoz.
Nem tehén, nem tej, de mégcsak nem is tehéntőgy. Mégis találó csomagolással lepte meg a tervező a forgalmazót.
A 3M egymilliárd amerikai dollárt költ környezetünk védelmére.
A rost alapú csomagolások jelentősen hozzájárulnak az európai bioalapú körforgásos gazdasághoz, mivel a papír- és kartoncsomagolás 85%-át újrahasznosítják.
A polietilén helyett ez a környezetbarát, innovatív bevonat teheti víztaszítóvá az élelmiszer-csomagolást.