A nagyüzemi sörgyárak közül elsőnek lépte meg a Heineken
A Heineken sörgyár kivonta a PET-palackos termékeit portfóliójából. Az idei évtől kizárólag üveges, hordós és alumíniumdobozos termékeket gyárt.
A Heineken sörgyár kivonta a PET-palackos termékeit portfóliójából. Az idei évtől kizárólag üveges, hordós és alumíniumdobozos termékeket gyárt.
A jövőben az Aldi műanyag helyett fenntartható és felelős erdőgazdálkodásból származó papírszívószállal forgalmazza sajátmárkás üdítőitalait.
A Mondelez környezetbarátabb csomagolással kínálja a csokitojásokat: eltűnik a műanyag „ablak”, és a hagyományos kartonpapírt is fenntarthatóra cseréli.
A vegyi újrahasznosítással az eddig mechanikusan újra nem hasznosítható többrétegű, kevert vagy szennyezett fóliakompozitból alapanyag nyerhető ki.
50 vállalat – közöttük a Jungheinrich – csatlakozott ahhoz a kezdeményezéshez, amelyek a klímavédelmet és a fenntarthatóságot tűzték ki célként maguk elé.
A boltláncnál a húsok és a tenger gyümölcseinek csomagolása komposztálható, növényi rostból készült tartóba kerülnek, növelve az eltarthatóságot is.
Még mindig túl sok műanyagot állítunk elő. Ezt a koronavírus-járvány csak tovább fokoz, viszont kiemelkedő a jelentősége a védekezésben.
Ismerje meg, mi várható idén a logisztika területén! Regisztráljon, és nézze meg az NLVK online konferencia előadásainak videóit.
A Vodafone felére csökkenti a SIM-kártyákhoz szükséges tartók méretét: ezzel globális szinten évente több mint 340 tonna műanyagot spórol a csoport.
A közeljövőben akár már a polcokon is találkozhatunk a PEF-csomagolóanyaggal, ami a PET- műanyag tökéletes és környezetbarát alternatívája.