E-kereskedelmi dilemma: hogyan csomagoljuk a terméket?
Az internet-hozzáféréssel rendelkező amerikaiak 96%-a vásárolt már online, de ez az arány Európára is jellemző.
Az internet-hozzáféréssel rendelkező amerikaiak 96%-a vásárolt már online, de ez az arány Európára is jellemző.
Nagyobb a biztonság, mint valaha, de a kockázatok is nőttek-nőnek.
A finnországi kisüzemi szeszfőzde, a The Helsinki Distilling Company megbecsüli a nyersanyagokat, és megalkuvás nélkül ügyel minden részletre
Az olvasott betűk formája úgy kúszik be a döntéseinkbe, hogy nem is vesszük észre.
Az európai vásárlóknak nemcsak az a fontos, hogy a ruhájuk szép legyen, hanem az is, hogy „jó” helyről származzon.
A Loop™ megoldás nagyban csökkentheti a fogyasztói egyutas csomagolások mennyiségét.
A fenntarthatóság az emberiség jelen szükségleteinek kielégítését jelenti.
A fogyasztók a műanyagokkal szemben előnyben részesítik a megújuló és újrahasznosítható anyagokból készült csomagolásokat.
A BASF az első vállalat, amely kémiailag újrahasznosított műanyagok felhasználásával állítja elő termékeit
Az egészség értéke MagyarországonAz értékrend befolyásolja a fogyasztók termékválasztási döntéseit.