Waberer’s: új sofőrök, terjeszkedés, híd-szerep Európában
Nagy növekedést tervez a Waberer’s, de komoly kihívás a mind súlyosabb sofőrhiány: Magyarországon 12-14 gépkocsivezető „tűnt el”.
Nagy növekedést tervez a Waberer’s, de komoly kihívás a mind súlyosabb sofőrhiány: Magyarországon 12-14 gépkocsivezető „tűnt el”.
Az ellentétes irányú üzemanyagár-mozgás nem kedvez a közúti fuvarozóknak, sőt úgy általában a gazdaságnak sem.
Állami intézkedések, piaci folyamatok, munkaerő-utánpótlás, általános költségemelkedés – régóta nem volt ilyen kilátástalan helyzetben a közúti áruszállítás.
Az idei évet jelentős veszteséggel zárja, a jövő évet azonban még ennél is súlyosabb kilátásokkal várja a logisztikai, közúti fuvarozói szektor. Ijesztőek a számok.
A múlt héten is adtak át elektromos kamiont, és további 25-re írtak alá szándéknyilatkozatot. Ilyen árak mellett nem csoda!
Lassan jobban jár a közúti fuvarozó, ha modernizálja a flottát, és áttér az emobilitásra; egyre többe kerül a dízel.
650 forintos gázolajár emelni fogja a fuvarköltségeket, ami minden termék árában meg fog jelenni.
Már az is öröm a közúti fuvarozóknak, hogy nem emelkedik a dízel üzemanyag ára!
Mennyiért tankolunk meg egy kamiont, ha megint jóval 600 felett lesz az üzemanyag ára?
Akkora a baj a logisztikai, fuvarozási szektorban, hogy idén már egy gyors gazdasági visszapattanás is inkább a gondokat fokozná…