Új életet kapnak a világ legnagyobb hajókéményei
A legendás óceánjáró szerkezeteinek bontása különleges logisztikai művelet volt, amelyben többtonnás acéltesteket emeltek le.
A legendás óceánjáró szerkezeteinek bontása különleges logisztikai művelet volt, amelyben többtonnás acéltesteket emeltek le.
A tengeri áruszállítás újabb mérföldköve – egy 322 tonnás CALM-bóját szállítottak Dubajból egészen Kolumbiáig.
A Maersk és a Hapag-Lloyd a közös projektjében több min 93%-os pontosságot ért el a tengeri árufuvarozás területén.
A tengeri áruszállítás karbonlábnyomát csökkentheti a kétütemű hajómotor, amely ammóniával is képes üzemelni.
A szélmeghajtással felszerelt tartályhajó több mint 2300 tonnával csökkentheti a tengeri áruszállítás CO₂-terhelését.
Világrekord – 133 méter hosszú, 73,8 tonnás szélturbina-lapátot helyeztek vízre sikeresen a kínai Jangcsou kikötőben.
Zéró emissziós gyorskompok kötik össze Tarifát és Tangert – a Baleària két év múlva indítja az első járatokat.
Japánban szarvasmarha trágyából készített üzemanyaggal tesztelik a fenntartható hajózás lehetőségét.
Zöldülhet a hajózás – nukleáris anyahajó és elektromos uszályok csökkenthetik a károsanyag-kibocsátást és a költséget.
Közúti, légi, tengeri, vasúti árufuvarozás – a cargo-partner a legösszetettebb logisztikai feladatokat is elvégzi.