Fenntarthatósági kampányt indított a Coca-Cola
A Coca-Cola legújabb fenntarthatósági kampányában nemcsak a szelektív hulladékgyűjtésről tudhat meg többet, de akár egy elektromos autót is nyerhet.
A Coca-Cola legújabb fenntarthatósági kampányában nemcsak a szelektív hulladékgyűjtésről tudhat meg többet, de akár egy elektromos autót is nyerhet.
A hazai termék vásárlásával csökkentjük az ökológiai lábnyomot.
A fuvarozási kampányhoz a Volvo Truck olyan magabiztos sofőröket keres, akik nem riadnak meg a szerepléstől sem.
A Bosch vállalat IoT reklámfilmje a 2019. év 10 legnépszerűbb vírusvideója közé került.
És végül egy szívderítő „intralogisztikai” hír: „jótékonysági polcot” találtak fel a románok.
Ember és robot; a profi asztalitenisz játékos Timo Boll közreműködésével zajló KUKA kampány 2014-ben számos díjat besöpört (imázsfilm kategória). Egy évvel…
Az AXIÁL Kft. 2014 júliusában értesült az Aon Hewitt Munkahelyi Videó Kampányáról, a MuVi-ról, amelynek elsődleges célja, hogy a magyarországi vállalatok…
A Mol kampányt indított annak tudatosítására, hogy a használt sütőolajtól egyszerűen és környezetbarát módon is.